środa, 14 marca 2012

WAŻNA INFORMACJA, CZYLI AKTUALIZACJA :)

Witam wszystkich moich kochanych czytelników! Jak Wam mija tydzień? Ja od wtorku siedzę w domu z potwornym przeziębieniem i to razem z moją mamą. Ale widzę, że choroba nie musi być taka straszna. Oglądnęłam pierwszy raz w życiu Piratów z Karaibów i muszę przyznać, że bardzo mi się podobało. Co do pogody, wiosna chyba bardzo się waha z nadejściem do naszego rejonu... Niby temperatura jest wyższa, a niby nawet słońce nie chce wyjść zza chmur. No nic, przejdźmy do tematu.
 Wiecie pewnie, że już dużo razy zmieniałam wygląd, nazwę, tematykę bloga i pewnie Was już to nudzi... Ale jeszcze musicie trochę poczekać. Blog zmieni się całkowicie, łącznie z adresem, co planowałam już w lutym (ale o tej zmianie jeszcze Was poinformuję). Postaram się też nawiązać współpracę z firmami.
 Mam plan realizowania większej ilości postów ze stylizacjami, większą ilością zdjęć, lepszą jakością. Będzie też więcej loterii i konkursów. Do wszystkich tych zmian zainspirowała mnie jedna z moich ulubionych bloggerek, a mianowicie CHOCAROME (Zaglądajcie i obserwujcie! Warto :)).
 Powiada się, że wiosna to czas zmian, więc ja już zabieram się za nowy nagłówek. Pozdrowionka! Komentujcie   i obserwujcie! Buziaczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz